czwartek, 16 listopada 2017

Rocznica Bloga

16 listopada niby jeden z kolejnych dni jesieni, ale jednak jeden z najważniejszych dla naszego bloga. Tego dnia rok tamu założyła Post Apocalypse i nie spodziewałam się, że spotka go tak duże zainteresowanie. Dziękuję wszystkim za to, że tu jesteście oraz za to, że ciągniecie tego bloga dalej! Kto wie może uda nam się przetrwać kolejny rok w czasach zombie? Pierwszym członkiem bloga była  Jennifer Aster, której niestety już z nami nie ma, ale można powiedzieć, że to od tego czasu PA zaczęło powoli tętnić życiem.
Na początku znajdowaliśmy się w zawieszonym już Armentum gdzie nadal zajmujemy w rankingu siódme miejsce co bez was na pewno by się nie udało! Przez ten rok poznałam różnych ludzi, wiele było zdarzeń... Tych przyjemnych jak i nie przyjemnych... Chciałabym jeszcze z całego serducha podziękować Kiarze, która nabiła nam tutaj największą aktywność! (chociaż z początku łamałaś mi palce na klawiaturze kiaruś xd).
Do dzisiaj udało nam się napisać aż 2767 postów co jest świetnym wynikiem! Mam nadzieję, że będziemy się dalej rozwijać i przybędzie nam więcej członków, których na obecną chwilę mamy 22.

Jesteście wspaniali! Dziękuję wam jeszcze raz za to co robicie!
Na dzisiejszy dzień przewidziałam Event pod tytułem:
"Wspomnienia z przeszłości"
Na czym to polega?
Opisz swoje wspomnienie z początków apokalipsy. Byłeś żołnierzem? Cywilem? Jak przeżyłeś koniec starego i początek nowego świata? Liczba słów nie ma znaczenia, za każde opowiadanie dotyczące Eventu dostaniesz 200 punktów.
Formuła: Od (imię postaci) - Event "Wspomnienia z przeszłości"

~Dziękuję jeszcze raz! Wzruszony tą chwilą Reker~ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz