sobota, 29 kwietnia 2017

Od Erica cd. Kiary

Kiedy Shun? Dobrze mówię? A zresztą wiecie o kogo chodzi podał mi wiadomość od Anarchów, która ponoć była bardzo ważna od razu zacząłem czytać o co chodzi... Nawet nie zwracając uwagi na podpis rozpoznałem charakterystyczne pismo Rafy co zaniepokoiło mnie jeszcze bardziej.
Eric wracaj do kryjówki w tej chwili! Wiem, że nie powinienem ci rozkazywać, ale w Son of Anarchy mamy jakąś epidemię... Nie znamy tej choroby a ludzie czują się coraz gorzej. Jednymi z objawów jaki zaobserwowaliśmy są: kaszlenie krwią, bóle głowy, osłabienie, wysoka gorączka, nudności, brak apetytu, bóle mięśni... Niektórzy mają też nierówne bicie serca i przewidujemy najczarniejsze scenariusze. Chorzy są oddzieleni od zdrowych więc może to pomoże w rozprzestrzenieniu się choroby. Chorych jest około 200 mam nadzieję, że pojawisz się jeszcze dzisiaj w Anarchach. ~Rafael
 Szybko zacząłem analizować treść listu, którą podałem do przeczytania Kiarze. Skądś znałem te objawy, lecz nie miałem pojęcia skąd! Patrzyłem wyczekująco na siostrzenicę, która zmarszczyła lekko brwi i popatrzyła jeszcze raz to na mnie to na wiadomość wzdychając ciężko.
- Wiesz co to? - zapytałem opierając się o ścianę i krzyżując ręce na piersi.
- Powinieneś wiedzieć! Sam na nią chorowałeś ze swoimi ludźmi - stwierdziła a ja przekręciłem głowę jak pies na co ona pokręciła swoją z niedowierzaniem - To Kivodeza! - dodała a mi się wszystko rozjaśniło.
- A to o to chodzi! Tia musiałem iść błagać założycieli by mnie i ludzi leczyli... Przynajmniej poznałem ciebie i się cieszę - stwierdziłem z uśmiechem, który odwzajemniła - Ale nie wiem co mam teraz zrobić... Anarchy nie posiadają leku a lekarze pewnie nie wiedzą jak go nawet zrobić czy też podać a nie chcę by ktoś mi umarł... - westchnąłem załamany.

<Kiara? :3 Przyjmiecie ich? xd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz