piątek, 4 stycznia 2019

Podsumowanie roku 2018!

Witam wszystkich bardzo serdecznie w poście podsumowującym całą pracę bloga w roku 2018! Spóźniliśmy się z tym niestety o cztery dni, ale mam nadzieję, że nikomu to nie przeszkadza ^^ Tak więc dosyć już mojego biadolenia! Zapraszam do wczytania się w poniższe informacje! :)
Bilans Postaci
W całym roku 2018 dołączyło do nas dziesięć postaci. Niektóre z nich wytrwały, a niektóre postanowiły nas opuścić. Sumując przetrwałych z roku 2016 i 2017 jest nas w sumie 36! Dziękuję wam za kolejny rok spędzony razem i mam nadzieję, że 2019 będzie równie owocny co dwa ostatnie lata.
Liczba Postów
Chociaż liczba postów w każdym miesiącu jest różna, to cieszę się, iż każdy z was postanawia poświęcić PA chociaż kilka minut dziennie. Liczba postów jaką uzyskaliśmy w zakończonym 31 grudnia roku to 299! Nie pozostaje mi nic innego do powiedzenia, jak dziękuję!
Przetrwali Miesiąca 
W sierpniu wprowadziłam na blogu "Przetrwałych Miesiąca". Osoby, które piszą najwięcej postów w danym miesiącu, w ramach za swoje zaangażowanie dostają dodatkowe punkty na swoje konta. Jak na razie wyróżniliśmy tylko pięć osób, a są to: Clancy Grey, Jackob Dorian, Alice Chamberi,  Ana Balanchine i  Parker Blackleach. 
Zmiany Na Rok 2019
W roku 2019 planuję już na samym początku porządną czystkę i lepsze rozpromowanie bloga. Nie chcę by to co stworzyliśmy upadło, dlatego proszę was też o wysyłanie zaproszeń innym pisarzom, którzy mogą być zaciekawieni naszym światem pełnym zombie. Pragnę w nadchodzącym roku organizować więcej eventów, które będą dotyczyły różnych wydarzeń. W niedalekiej przyszłości mam zamiar popchnąć fabułę bardziej do przodu. Zapewne jesteście ciekawi co dzieje się z innymi krajami, które przeżyły wybuchy bomb atomowych? Już nie długo zobaczycie prawdę. 

~Jak na razie to wszystko co chciałam wam przekazać ^^ Mam nadzieję, że rok 2019, będzie równie owocny co nasz 2018~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz