niedziela, 19 sierpnia 2018

Event - Kwalifikacje zawodowe

Kwalifikacje zawodowe? Czy to się jeszcze liczy w dzisiejszych czasach zalanych zombie, gdzie każdy chwyta się obojętnie jakiej rzeczy, aby przeżyć? Wierzcie mi lub nie, ale dla obecnych założycieli obozów ważne jest kto walczy po ich stronie i komu dają broń/stetoskop/papiery/sztylety do ręki. Z okazji powrotu do regularnych eventów mam zaszczyt przedstawić wam wydarzenie, które będzie trwało na naszym blogu od 19.08.2018 roku do 10.09.2018 roku.

Jestem Żołnierzem
Twoja postać jest żołnierzem? Zatem musi umieć trzymać porządnie broń! Napisz opowiadanie na minimum 500 słów o tym jak trenujesz do najbliższego spotkania z zombie bądź wrogiem. Dozwolone jest też opisanie misji wojskowej, w której twoja postać bierze udział bądź początkowej nauki tego zawodu.

Jestem Lekarzem
Twoja postać jest lekarzem? Zatem musi znać się na chorobach ludzi! Napisz opowiadanie na minimum 500 słów o tym jak spędzasz swój dzień na obozowym dyżurze. Dozwolone jest opisanie 
początkowej nauki tego zawodu.

Jestem Szpiegiem
Twoja postać jest szpiegiem? Zatem musi znać się na pozyskiwaniu informacji! Napisz opowiadanie na minimum 500 słów o tym jak zyskujesz bardzo ważne informacje dla obozu. Dozwolone jest opisanie początkowej nauki tego zawodu lub odnalezienie wroga obozu wraz z jego zabiciem. 

Jestem Tropiącym
Twoja postać jest tropiącym? Zatem musi znać się na odnajdywaniu ludzi! Napisz opowiadanie na minimum 500 słów o tym jak wraz z członkami twojej drużyny odnajdujecie grupkę ocalałych przetrwałych. Odprowadźcie ich do obozu i zapewnijcie schronienie. Dozwolone jest opisanie początkowej nauki tego zawodu.

Mam Inny Zawód
Twoja postać zajmuje się inną rzeczą w obozie? Żaden problem! Napisz opowiadanie na minimum 500 słów o tym jak spędzasz dzień w swojej pracy. Skup się na swoich najważniejszych obowiązkach. Dozwolone jest opisywanie początkowej nauki danego zawodu.

Każde opowiadanie jest równe 500 pkt.
Miłej zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz