niedziela, 4 grudnia 2016

Od Reker'a cd. Eri

Przestraszyłem się nieco dziewczyny, która wyłoniła się tutaj znikąd, ale szybko opanowałem emocje i przybierając odpowiednią pozycję zacząłem z nią dialog.
- Witam pannę Echo w moich skromnych progach! - zaśmiałem się rozkładając ręce i prezentując miejsce, w którym się znajdowaliśmy.
- Nieźle się tutaj zaszyłeś - powiedziała podchodząc do jednego z regałów i wyciągając jakąś książkę.
- Dobra, dobra my tu pitu, pitu gadaj co ze starym Wiliamem! - zaproponowałem temat rozmowy.
- Szuka cię, jest zły i  jest zły... - odparła otwierając lekturę na pierwszej stronie.
- W skali od 1-10 jak bardzo? - dopytywałem.
- 11 chodził od żołnierza do żołnierza i wypytywał o ciebie, w końcu ktoś mu wygada gdzie jesteś i będziesz miał przechlapane jak cię dorwie - mówiła przewracając coraz to nowsze kartki.
- Mam nadzieje, że nie umrę na naszym spotkaniu - zaśmiałem się bezgłośnie.
- Co to za ptak? - zapytała wskazując na moje ramię.
- A to kruk, przyleciał do mnie i się zakumplowaliśmy nie? - zapytałem na co on zakrakał.
****
Czas mijał nam na czytaniu książek, śmianiu się i rozmawianiu o obecnym stanie świata. Nagle można było usłyszeć z dołu męski głos... Głos należący do Wiliama! Serce zabiło mi trzy razy szybciej, a moje ciało zabrał paraliż.
- Mnie tu jak coś nie ma... - mruknąłem wczołgując się pod jeden z regałów.

<Eri? Wydasz mnie Wiliamowi? xd> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz